Doručení v internetovém obchodě
 
 Doručení zdarma
při nákupu produktů v celkové hodnotě 1000 Kč a více z kategorií:
- BYTOVÉ DOPLŇKY (kromě velkých koberců a zrcadel),
- OSVĚTLENÍ
a některých kusů nábytku (např. dřevěných stoliček a menších polic).Doručení prostřednictvím DPD
Na této stránce najdete informace o podmínkách a nákladech na dodání. www.agatanabytek.cz.
1. Všeobecné podmínky pro doručování a osobní odběr objednávek zadaných v internetovém obchodě »
Doručení objednávek zadaných v internetovém obchodě www.agatanabytek.cz probíhá pomocí přepravních společností: 
 -  DPD Sp. z o.o. – kurýrní společnost specializující se na přepravu malých zásilek a některých velkoobjemových zásilek (např. koberců, židlí a dalšího drobného nábytku).
-  ZADBANO S.A. – dopravní společnost, která se specializuje na přepravu objemného zboží (např. nábytku).
 
  Internetový obchod www.agatanabytek.cz dodává výhradně na území České republiky. 
  Náklady na doručení a možnost výběru přepravní společnosti (pokud je takový výběr možný vzhledem k rozměrům objednávky) jsou automaticky uvedeny na kartě objednávky během procesu nákupu. 
 2. Doba dodání »
 V případě dodávek prostřednictvím nebo DPD rozhoduje o datu doručení kurýr, a pokud není doručení možné, je zboží ponecháno k vyzvednutí na „výdejním místě" v souladu s obecnými předpisy této kurýrní společnosti. 
 V případě dodávek prostřednictvím společnosti ZADBANO bude zákazník informován o datu doručení objednávky kurýrní společností. Na žádost zákazníka je možné domluvit doručení v pozdějším termínu. Pokud není možné zboží dodat ve lhůtě dohodnuté se zákazníkem, je zboží vráceno prodávajícímu. 
 Maximální lhůta pro dodání zboží zákazníkovi, která se skládá z doby potřebné k zabalení zboží a doby potřebné k doručení zboží kurýrní společností, činí celkem maximálně 7 dní, počítáno ode dne následujícího po dni, kdy byla objednávka zadána (u objednávek placených na dobírku nebo prostřednictvím online platby, pokud je platba provedena v souladu s pravidly poskytovatelů platebních služeb). 
 Internetový obchod nabízí také zboží s delší dobou očekávání na dostupnost, pro které výše uvedené dodací lhůty neplatí. Stav termínu dostupnosti položky se může lišit v závislosti na zvoleném způsobu doručení. Zboží je označeno "NA SKLADĚ DO [...]. DNŮ" přímo na kartě výrobku. 
 Celková doba dodání takového zboží je součtem uvedené čekací doby pro přijetí na sklad a celkové doby dodání zákazníkovi. Celková doba dodání celé objednávky je v nákupním košíku. Výše uvedené lhůty se počítají od data provedení platby nebo zadání objednávky (v souladu s pravidly uvedenými v bodě VI.4 pravidel internetového obchodu). Pokud je v nákupním košíku objednána, byť jen jedna položka s prodlouženou dobou dostupnosti: 
-  dodání celé objednávky bude provedeno v souladu s dodací lhůtou platnou pro zboží s nejdelší dobou dostupnosti;
-  některé způsoby platby mohou být vyloučeny pro celou objednávku, zejména může být vyloučena platba na dobírku;
-  případné oznámení o nedostupnosti zboží a vrácení obdržené částky (uvedené v bodě VI.6 pravidel internetového obchodu) se uskuteční neprodleně, nejpozději však do 60 dnů od zadání objednávky;
-  platba za celou objednávku může být rozdělena na „zálohu" zaplacenou při zadání objednávky a „doplatek" zaplacený do 5 dnů po obdržení oznámení o připravení objednávky. Tuto možnost lze zvolit v nákupním košíku („Chci zaplatit pouze zálohu nyní a zbytek doplatit později').
3. Doba doručení »
 Doručení se zpravidla uskutečňují v pracovní dny. 
-  u objednávek dodávaných prostřednictvím DPD - v pracovní době kurýrů (Zákazník obdrží e-mailem/SMS informaci o odeslání a datu doručení);
-  u objednávek dodávaných prostřednictvím ZADBANO - doručení probíhá v pracovní dny mezi 8:00 a 18:00 (datum a časy doručení budou se zákazníkem dohodnuty přepravní společností, avšak v závislosti na možnostech a logistických plánech přepravní společnosti a vzdálenosti od skladu).
 Pokud zboží není vyzvednuto při pokusu o doručení: 
-  u objednávek dodávaných prostřednictvím DPD - zboží bude přeposláno na nejbližší výdejní místo, kde bude čekat na vyzvednutí po dobu 7 kalendářních dnů, poté bude vráceno prodávajícímu,
-  u dodání objednávek dodávaných prostřednictvím kurýra ZADBANO - zboží bude vráceno prodávajícímu.
4. Služby poskytované dodavateli »

DPD Polska Sp. z.o.o.
 U objednávek dodávaných prostřednictvím DPD Polska Sp. z.o.o. je zajištěno doručení objednávky na určené místo (podle obecných pravidel kurýrních společností). 
 
ZADBANO S.A.

 *Předvedení se týká čalouněněného nábytku, jednolitých kusů zboží (tj. zboží, které není možné rozdělit na součásti), skleněných a žulových prvků, domácích spotřebičů. 
  **Služba drobné montáže podle označení na produktové kartě v sekci „Montáž a používání“. 
 Pro objednávky doručované prostřednictvím kurýrní společnosti ZADBANO S.A. služba doručení zahrnuje: 
-  přepravu zboží,
-  výnos zboží do bytu k zákazníkovi. Výnos probíhá po standardních přístupových cestách do libovolného patra, bez ohledu na přítomnost výtahu,
-  vybalení zboží (týká se jednolitých kusů zboží, čalouněného nábytku, domácích spotřebičů, skleněných a žulových prvků),
-  pečlivé předvedení rozbaleného zboží zákazníkovi za účelem zjištění případných poškození nebo kvalitativních vad,
-  umístění nábytku (vztahuje se na jednolité kusy zboží a čalouněný nábytek) na místo určené zákazníkem (nevztahuje se však na polohové vyrovnání nábytku),
-  vynesení ochranných prvků a obalů do kontejneru na odpad, který určí zákazník (týká se jednolitých kusů zboží a čalouněného nábytku),
-  službu drobné montáže (pokud je tato služba u daného produktu uvedena na webu).
 Podmínkou poskytnutí služby drobné montáže je umožnit osobě provádějící drobnou montáž svobodný přístup na místo montáže a poskytnout jí veškeré potřebné zboží, kování a díly potřebné k provedení služby v dohodnutém termínu a veškeré potřebné informace ovlivňující provedení služby drobné montáže.
  PŘI DODÁNÍ NEZAPOMEŇTE: 
 -  Zajistit místo pro doručení.
-  Ověřit elektronický protokol o převzetí potvrzený obdrženým PIN kódem.
-  Při převzetí zásilky zkontrolovat její stav. Kvalita obalu by neměla vzbuzovat pochybnosti o stavu zásilky, resp. zboží.
-  V případě zjištění poškození máte právo odmítnout převzetí zboží a do 1 hodiny od odchodu kurýra zaznamenat připomínky do elektronického protokolu o převzetí. Odkaz na protokol obdržíte v SMS zprávě.
 Doporučujeme postupovat tímto způsobem, protože ověření stavu zásilky při převzetí a zaznamenání případných připomínek do protokolu výrazně usnadní posouzení případné reklamace.
UPOZORNĚNÍ: Věnujte prosím zvláštní pozornost rozměrům nábytku a šířce vstupních dveří a schodiště v místě doručení. Prodávající nenese odpovědnost za nesplnění povinnosti vnést nábytek v důsledku faktické nemožnosti způsobené rozměry vstupních dveří a schodiště a absence jejich dřívějšího ověření zákazníkem. U nábytku zabaleného v krabicích nebo vyžadujícího montáž - pro posouzení možnosti vnesení je třeba vzít v úvahu rozměry jako u nábytku samotného.
5 Náklady na dodání »
 Náklady na dodání se automaticky vypočítají podle následujících pravidel: 
 pro objednávky dodávané prostřednictvím DPD: 
-  cena za zásilku se pohybuje mezi 129 Kč a 249 Kč za každý kus zboží.
-  příplatek za „platbu na dobírku" (volitelně) - 29 Kč
-  doprava zdarma při nákupu produktů za minimálně 1000 Kč
 pro objednávky dodávané prostřednictvím ZADBANO: 
-  cena za zásilku se pohybuje mezi 249 Kč a 1499 Kč za každý kus zboží.
-  příplatek za „platbu na dobírku" (volitelně) - 59 Kč
 POZNÁMKY: 
-  konkrétní cena za přepravu je automaticky nastavena systémem v závislosti na: hmotnosti zboží, rozměrech, překročení standardní velikosti zásilky, požadavcích na manipulaci se zásilkou apod.
-  cena dopravy je uvedena před odesláním objednávky (během procesu objednávky na kartě „Faktura a Doručení'). Pokud s náklady na doručení nesouhlasíte, máte možnost v této fázi přerušit vytváření objednávky,
-  cena za doručení vypočtená v okamžiku objednání je konečná,
-  výběr přepravní společnosti, je možný pouze v případě, že na základě dohody s prodejcem dva nebo více dopravců akceptují daný typ zboží (dostupní dopravci pro danou objednávku jsou automaticky uvedeni na kartě "Faktura a Dodání').
-  v případě nepřijetí dostupného dopravce nebo dopravců může být zadávání objednávek přerušeno
-  pokud je to technicky možné, zboží v rámci jedné objednávky (různé zboží i několik kusů stejného zboží) se automaticky spojuje do jedné zásilky, čímž se snižují náklady na dopravu jednotlivých položek,
-  pokud jsou v nákupním košíku různé typy produktů, možnost výběru dopravce zákazníkem závisí na schopnosti dopravců přepravit všechny zakoupené produkty. Pokud takový dopravce není k dispozici a existují technické možnosti pro společnou přepravu, je uveden dopravce, který přijímá přepravu největšího zboží (např. ZADBANO).
6. Pokyny pro převzetí zboží »
 Nezapomeňte při převzetí zboží: 
-  Zkontrolovat stav zásilky při převzetí objednávky. Kvalita obalu by neměla vzbuzovat žádné námitky, měl by být uzavřený a nepoškozený.
-  Zajistěte místo doručení kurýrem – tak, aby kurýr měl kam bezpečně umístit doručený balík.
 
  V případě poškození máte právo odmítnout převzetí zboží od kurýra a sepsat reklamační protokol. 
 7. Nabídka „ZBOŽÍ S DOPRAVOU ZDARMA". »
- Nabídka se vztahuje pouze na produkty označené emblémem „ZBOŽÍ S DOPRAVOU ZDARMA".
- Nabídka znamená osvobození zákazníka od nákladů na dodání zboží označeného jako „ZBOŽÍ S DOPRAVOU ZDARMA", pokud jsou v objednávce zahrnuty pouze tyto produkty (v rámci nabídky tyto náklady hradí prodávající).
- V případě, že je v jedné objednávce zahrnuto jak zboží označené jako „ZBOŽÍ S DOPRAVOU ZDARMA", tak i jiné zboží („kombinovaná objednávka'), nese prodávající v rámci nabídky náklady na dodání v rozsahu, v jakém se tyto náklady vztahují ke zboží označenému „ZBOŽÍ S DOPRAVOU ZDARMA", a ostatní náklady na dodání nese zákazník. V takovém případě se náklady na dopravu kombinované objednávky, v rozsahu, v jakém připadají na zákazníka, vypočítají automaticky v nákupním košíku během procesu zadávání objednávky.
- Nabídka není časově omezena s tím, že může být prodávajícím ukončena nebo změněna s předchozím oznámením v přiměřené lhůtě stanovené Prodávajícím, počítané od data oznámení o ukončení nebo změně nabídky. Na kupní smlouvy uzavřené před vstupem změn v platnost se bude nabídka vztahovat v původním znění.
